Jag tror mitt hjärta blöder

Jag har så tråkigt, så därför bestämde jag mig för att blogga lite här iaf, medans jag väntar på att jag o Ullis ska ha fixat vår blogg. Ville bara meddela lite saker innan jag lämnar denna blogg. För det första - Vilken blogg man än läser, så står det bara om en enda sak. Nämligen att Spotify Open nu blir begränsat osv. Jag menar HALLÅÅÅÅ, vi har fattat det. Och ifall det då stör er så mycket - uppgradera till premium då för guds skull -.-' Och för det andra- Har märkt att vilken sida man än är inne på, facebook eller någon blogg, så står det bara om hockey eller fotboll. Alla dessa fjortisar som ba: HEJA REAL, OMFG, ILY. Jag menar, ni tittar aldrig på fotboll. Varför skulle ni helt plötsligt bli så himlans intresserade av det? Det är totalt onödigt att sitta och fjanta sig och låtsas att man älskar fotboll med hela sitt liv, GIVE ME A BREAK. Tack alla ni som läste hela detta klago inlägg, men jag tyckte faktiskt att det var väldigt nödvändigt att dela med mig av detta. Puss & Kram

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.
Postat av: pickilisious

TOTALLY AGREE! Fast jag är ju bara tolv faktiskt och älskar fotboll på riktigt så det här riktas inte mot mig.. i hope.... ;) <3

2011-05-05 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0