You will always be my hero

Hej bloggen!

Jag vet att jag inte har bloggat sen i torsdags för att jag har spelat handboll på fredagen, lördagen och söndagen, var lite trött efter det. Har också ärligt talat inte orkat, men bloggar nu istället!

Har ätit lite mellis för en stund sedan. Slutade ganska sent - 15.20...
Sitter här med 5 läxor just nu som väntar på att bli gjorda. Har engelska, matte, so (prov), spanska och musik. Bajstråkiga läxor...!

Ska försöka att hinna med att pimpa mina naglar idag. Får kanske se resultatet senare i veckan ;)
Måste städa rummet idag också

Om jag ska hinna med allt så måste jag nog börja någon gång.

Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0