We'll be forever young

Märkte att jag hade lite tid kvar som jag kan blogga på.
Nu har jag ätit två mackor och ett glas o'boy, *gott gott*. Så jag kommer väl byta till tränings kläder och sen ta bussen till älvsjö station och fortsätta med tåget till handen.

Vet inte riktigt vad jag ska äta idag, men det blir väl något gott.

Mamma ringde nyss och sa att jag skulle få en tandläkar tid snart, tror det var den 17 april? Har märkt att jag får ont i en tand när jag äter. Fast det är lustigt att jag bara får det hemma och inte skolan.

Ska försöka ladda ner lite musik till min iPod innan jag åker så man har något kul att lyssna på.
Tror jag ska göra en ''Hiss & Diss'' i helgen. 
 
En bild på mig och Julia ♥


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0