Våfflor

Hej alla bloggläsare! Mamma håller på att göra våfflor till lunch. Sen funderar vi på att åka att spela laserdome. Igår spelade jag 2 matcher, vann båda. Efter det åkte jag, mamma och Freya och handlade skor. Jag fick två par och Freya ett par. Vi köpte ett par svarta skor med kilklack. Inte helt likadana, men nästan. Jätte snygga! Sen köpte jag ett par vita ballerina skor med någon flätad linje. Jätte söta! På kvällen handlade jag och Freya lite snacks. När vi var i affären så kom vi på att det inte är något bra på tv den kvällen så vi tänkte att vi kunde hyra en film. Men då måste man ju ha legitimation om man är under 18. Så då fick vi gå hem och sedan komma tillbaka. Vi hyrde ''Killers'' den är jättebra, har sett den en gång tidigare. Kram!

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0