The homework is dead to me

Hej bloggen! :)

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag orkade faktiskt inte.

Det hände ändå inget speciellt roligt igår, förutom att jag smakade världens äckligaste dricka någonsin - Dr Pepper.

Fyfan vad äckligt!

Ni får absolut inte smaka den!

Den smakar körsbär och marsipan, fast man tror att det är typ vanlig cola.

 

Sitter just nu och tittar på Vakna Med The Voice, och Martin Björk är såååååååå SNYGG!!! ♥

Börjar 09.05 idag, så jag sitter bara och tar det lugnt framför datan nu. ^^


Gjorde klart matteläxan igår och det går alltid likadant för läxpappret när jag är färdig med läxan, typ såhär:


Hehehe, alltid lika roligt... :)


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0