Test, taget från: www.lillasoffiaah.blogg.se

har du pussat nr 2? haha, nej verkligen inte

vad har du för relation med nr 20? Klasskompis

när ska du träffa nr 30? Aldrig, haha O.o

är nummer 18 söt? Nej :o

vad var ditt första intryck av nr 13? Snäll :)

gillar du nr 14? ...

har du träffat nr 3 den senaste månaden? Nope

när ska du träffa nr 25 nästa gång? Aldrig...

är du nära vän med nr 23? HAHAHA, näää inte min mattelärare, har kvar hans nr från en grej vi gjorde i skolan.

har du gått på bio med nr 4? Så många ggr så jag inte ens kan räkna, syster yster. :)

vad pratar du och nr 5 oftast om? Allt från bajs till kilklackar, HAHAHA xD BÄSTAVÄN ♥

skulle du kunna ge nr 9 en kram? Njaaa, kanske

vad har du och nr 24 för relation? Kompisar :)

vad är det bästa med nr 8? INGENTING

brukar du och nr 16 träffas ofta? Ibland, farfar :)

är nr 10 din bästis? Nepp

har du kramat nr 17? Vet faktiskt inte, haha

skulle du kunna prata en stund med nr 22? OFC, jag älskar mig själv! x)  ♥

är du god vän med nr 7? Jupp :)

varför har du nr 12:s nr? För att vi är kompisar ^^

vill du slå ner nr 15? Nej verkligen inte!

vill du komma hem till nr 11? Ja, varför inte? :)

har nr 19 en blogg? Nepp

vem är nr 1 & 7? Amanda & Charlie

 


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0