Studiedag

Idag är det studiedag så alla i vår skola är lediga!
SUPERSKÖNT
Vilket betyder att vi missar slöjden och slipper gå bort till östberga.

Igår så hade jag dans.
Min lillasyster och hennes kompis går också på det (för självklart så hatar hon alla sporter eller aktiviteter förutom den jag går på -.-'), och de går i gruppen under mig som har träning en timme tidigare.
Och då hade hela gruppen bestämt att de skulle ses en halvtimme tidigare för att öva in den gamla dansen som sedan visas på uppvisningen.
Så då åker jag, min syster o hennes kompis t-bana dit och är lite halvt stressade.
Och när vi kommer fram så sitter vid där och väntar.
20 minuter senare dyker en tjej upp som ska vara vikarie för oss och jag blir SKITSUR.
Typ där förstördes min dans lektion.
Och det konstiga är att vi inte fick någon information alls om att vår danslärare var sjuk och att det inte blev någon extra träning.
USCH vad jag blev sur alltså.

Menmen, vår vikarie var lite rolig i alla fall.
Men hon lärde oss en dans till låten Whip my hair - Willow Smith.
Så gissa tre gånger vad vi fick för koreografi till den låten...

Bloggar kanske lite senare, vi får se om om Johanna slänger in ett inlägg sen.

KRAM


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0