Slutat skolan

Kom precis hem från skolan, slutade 13.30 idag.
Idag är det träning kl 17 - 18.30 så jag tror jag bara kommer äta lite mellis och inte mat som jag skulle ha gjort igentligen.

Ikväll kl 20.00 ska jag se ''101 sätt att åka ur en gameshow'' tror jag det heter? sen kl 21.00 ''varning för barn''. Verkligen ett roande program tycker jag. Fatta att människor går på allt :P

Ska äta lite nu sen drar jag iväg till träningen.
Blev inte ett så långt inlägg men bloggar kanske lite ikväll.

Ha det bra!

Puss & Kram :)




Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0