Skola snart

Gick upp 06.00 imorse och gjorde mig i ordning.
Sen vid 07.05 gick jag o syrran mot bussen.
När vi var framme med bussen gick Isabelle till skolan och jag gick hem till mamma.
Så nu sitter jag här och bloggar lite framför tv:n.

Mamma blir hämtad av morfar kl.9 som ska köra henne till sjukhuset.
Inget farligt.
Så då tänkte jag gå iväg till skolan.

Sedan slutar jag 13.30 då jag tar bussen hem till pappa.
Isabelle ska ha en kompis som sover över idag, så de blir hämtade kl.16 av min låtsasmamma.

Då blir det nog mer inlägg vid ca 14.30, om ni har tur ;)

Hoppas Johanna hinner blogga idag innan träningen, men jag tror nog inte det.

Ska blogga på Gaga bloggen nu, hejdå!

KRAM ♥


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0