Otroligt hungrig!

Som sagt så var jag väldigt hungrig när jag kom hem efter skolan så jag åt 5 MACKOR!!! Jag menar 5 mackor, tror aldrig jag har ätit så många mackor på en och samma dag?! '

Aja skola idag - bajstråkigt, men man måste ju om man vill ha en bra framtid! Juste skulle komma ihåg att jag inte kommer blogga på tisdagar, torsdagar och ibland fredagar eftersom jag har träning och varannan fredag är jag hos min pappa. Så nu vet ni det. Kan också passa på att säga att när Julia är hos sin pappa kommer hon inte heller att blogga, vet inte riktigt varför men så är det.  HEJDÅ!

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.
Postat av: madde den bästa <33

BILDEN ÄR FRÅN BODABORG !!! :D <3

2011-03-10 @ 11:29:51
URL: http://bandybollen.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgon:) allt bra?

2011-03-10 @ 11:38:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0