Nytt köp! :D

Tredje inlägget idag!

Mamma och jag skulle ju åka och handla en luftmadrass till mig. Det blev en blå och man får typ plats 2 personer på den så den är ganska stor.

Sen skulle vi gå in i djuraffären och kolla om de hade fått några nya .... hanar. Kan säga imorron vad jag köpte för slags gnagare.

Den är jätte söt iaf. Den är svart, brun och lite vit.
Tror att han ska heta Haarpo. Nu tänker ni säkert, Haarpo vad är det för namn? Men man måste säga det på ett gullig sätt.

Ska snart äta mat och sen blir det väl mys framför tv'n. Köpte en Ben Jerry glass idag, Chocolate fudge brownie... mmm. Så den ska jag mumsa på ikväll.

Hejdå!

En random bild på Julia, Celine och mig när vi var på klassresa


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0