Nya skor

Var ju och köpte nya skor idag.
Tittade även på en massa kilklackar inne på Deichmann skor. :)
Hittade några fina som jag ville ha, men vi ska åka tillbaks innan avslutningen och köpa. ^^
Vi åkte till Liljeholmen och tittade i centrum.
Vi åt lunch på Thai resturangen, supergott. :P
Det blev tillslut ett par coola ljusblå Converse All Star för mig och ett par rosa ballerina skor till lillsyrran.

När vi skulle åka hem med bussen igen hamnade jag framför en knarkare som var hel flummig och typ precis hade rökt lite...
Och jo förresten, han kastade nästan en gammal ölburk i huvudet på mig, trevligt trevligt...
Fast jag bytte plats sen.
Han vände sig om till en tjej och sa att han älskade henne några sekunder efter han sade att han sket i alla i hela världen. Haha, man ba: okej?
Såg förresten att Johanna inte bloggat sen i Torsdags, hmm... får nog ta ett litet snack med henne sen. ;)

Hoppas ni har haft en superbra helg!
För mig är söndag inte helg, så då är helgen slut, haha ;)


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0