Monday

Hej alla bloggläsare!
Kom hem från skolan för ca en timme sedan. Har ätit lite och så.
Just nu sitter jag och bloggar, inne på facebook, läser lite bloggar och har en god klubba i munnen.

Idag är det den värsta skoldagen som finns! Börjar med att man är trött efter helgen och tänker att nu ska man göra sig i ordning för skolan. Hemska tanke.

Iaf började skolan kl halv nio idag. Inte värsta sovmorgonen men helt okej. Började med so, och slutade med matte.
Det var inte hela dan' men orkar inte skriva alla tråkiga lektioner -.-

Om en stund ska jag öva på asiens länder (prov) och spanskaprov som vi ska ha på onsdag. Inget jag längtar efter.

Kan berätta om gårdagen.
Först var jag och spelade handboll. Vann båda. Sen var ju jag på handboll med min kompis, hennes mamma och min mamma. Sverige vs Slovakien. Och sverige vann! 26-21 tror jag :)
Hade jätte bra platser, satt på långsidan så man kan se allt klart och tydligt.

Men ska plugga nu.

Hejdå! ♥

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0