Melodifestivalen

Som sagt skulle jag åka till globen idag för att kolla på ansiktsmålning. BR hade inte så då gick jag till en affär brevid (kommer inte ihåg vad den heter) då var det 2 färger i samma paket för 140 spänn. För min del tycker jag att det var alldeles för mycket för bara 2 färger.
Sen när man är där i globen så var det en scen där det var barn/ungdomar som stod och och sjöng. Sedan såg vi att alla som är i final i melodifestivalen skulle komma idag, fredag och lördag, men jag har ju träning så det gick inte.

Sen åkte jag till högdalen för att kolla om de hade fått några hanar som de sa att de skulle få den har veckan, men det hade de inte.

Ska iaf träna snart, bloggar säkert imorron.

KRAM OCH HEJDÅ ♥
 BUSBILD PÅ MIG


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0