Katrineholmscupen!

Just nu sitter jag inne på facebook och chattar med Julia, hahah. Borde igentligen göra läxor men har slitit hela dagen med att vara i skolan på världens tråkigaste dag, så tycker att jag förtjänar det!

Måste också packa idag för att på fredag åker jag till katrineholm och spelar handbollscup!
Har verkligen längtat till den här cupen.
Behöver en ny luftmadrass till fredag också så jag och mamma ska kolla på en idag.
Det skulle typ vara en som är självuppblåsbar. Me like!

Julia ville att jag skulle lägga upp bilderna på skorna som jag köpte så tänkte att jag kan göra det ;)

Kram ♥




Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.
Postat av: Niki

2011-03-30 @ 16:58:19
Postat av: Niki

Ååååh vad snygga, båda två! Geee mig, innan jag tar de >:) <3

2011-03-30 @ 16:59:27
URL: http://babyubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0