Kan inte bli mycket bättre... (förutom att jag är sjuk...) :D

Sofia hjälper mig att sätta in en header till bloggen just nu!
Hon håller på och justerar den lite bara ;)
TACK SÅ MYCKET BÄSTA SOFIA! ♥

Mamma har köpt en Julia tidning till mig, som jag ska läsa imorn, för jag ska stanna hemma imorn också.
Vill egentligen läsa den nu, men jag måste ju ha något att göra imorn! :)
Mamma och lillasyster är just nu och köper glass, och hon ringde o fråga om jag också ville ha, så de ska köpa den nya Magnum glassen till mig. :D
Dessutom så hade mamma vart och handlat, så då köpte hon små mini marsipan tårtor som är rätt så små.
De är jättesöta! ^^

Sofia är snart klar med headern, så den dyker snart upp! ;)

KRAM PÅ ER ♥ :)


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0