Johanna har fortfarande inte bloggat...

... men ibland förstår hon inte riktigt vad jag menar. :)
Hon har antagligen glömt bort bloggen och jag måste försöka nå henne på något sätt och förklara att om man har en blogg ska man liksom blogga på den. ^^
Men det gör inget, ni får nöja er med mig helt enkelt fram tills hon också börjar blogga! :)

Idag var jag på bio på Hötorget med mamma.
Vi såg Min låtsas fru, som var väldigt bra! :)
Först hade vi inte tänkt se den, eftersom den bara fick ett plus av tidningen Metro, men sedan bestämde vi oss för att göra det i alla fall. Vilket var ett bra val, eftersom vi höll på att dö av skratt.
Så den som recenserade den måste vara en väldigt kräsen tråkmåns.

Innan filmen gick vi in på PUB och tittade lite inne på KICKS.
Då hittade jag ett par guldiga örhängen (ringar) som jag tyckte var snygga, FÖR BARA 35 KR.
Ett av mina bästa köp, hehe. :)

Så vi gick och köpte de efter filmen.



Eller på engelska, "Just go with it".

Visste ni att Heidi Montag från reality serien The Hills spelar en av birollerna i filmen?

Usch, hon var helt hemsk.

Hon ska nog inte satsa på skådespelar karriären...

 

KRAM


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0