I'm gonna dance until the world ends

hejsan hoppsan :)

Det förra inlägget jag skrev - Svar till Johanna E, igen - skrev jag på pappas Iphone.
Det är väldigt svårt att blogga då, så det blev lite konstigt, just so you know ;)

Idag har väl inget särskilt hänt.
Slöjd i Östberga skolan imorse.

Igår när jag åkte till dansen fick jag ta ersättningsbuss, eftersom Gröna Linjen byggs om.

Har pratat jätte mycket med Ullis om Gröna Lund i sommar.
Vi tänkte att vi två, Johanna & Felicia skulle åka, och då kommer vi åka med min mamma, lillsyrran och hennes kompis. Fast vi kommer liksom inte åka karusell med dom och sånt, direkt när vi är framme så drar vi. ;)
LÄNGTAR AS MYCKET!

Såg dessutom på deras hemsida, www.gronalund.com, att det kommer en ny karusell vid namn Twister, i trä.
Den ser rätt så rolig ut, så det blir nog ett premiäråk på den. :)
Dom har även byggt om Blå Tåget, som nu ska ha fyrsitsvagnar istället för tvåsistsvagnar.
Sen hade de lagt till lite extra skrämmeffekter, enligt hemsidan, och enligt Celine så ska det stå personer inuti och skrämmas, LÄSKIGT! :S

Gud, jag skulle kunna skriva 100 saker till om hur mycket jag längtar och så, men då skulle ni nog bli väldigt uttråkade, haha. :)

Skriver sen i helgen när jag har tid, blir dock nog inget inlägg imorn eftersom jag har dans.

KRAM PÅ ER!





På den andra bilden kan du se en fixad bild med den nya karusellen Twister. :)

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.
Postat av: ullis (:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH, JAG LÄÄÄÄÄNGGGGGGGGGTAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR! :D <3

2011-03-29 @ 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0