I have a heart I swear I do

Sitter hemma själv i soffan och är sjuk.
Mamma och Isabelle är borta i vår vanliga lägenhet och tvättar, eftersom vi fortfarande bor i en evakueringslägenhet pga fuktskada och mögel.

Så mamma ringde mig nyss o sa att de skulle gå ned till Mc'Donalds sedan och käka lunch, så då ska jag gå till vår lägenhet och möta dom strax.

Gick och mötte Johanna & Ullis vid skolan för ett tag sedan, de skulle ge mig läxorna vi fått denna vecka.
Det slutade med att jag nu har 4 läxor som måste göras, men tack så jättemycket Johanna & Ullis! :) <3
Så jag har gjort klart matteläxan nu (förutom en uppgift ), en svenska stencil, övat på substantiv, verb, läst engelska läxan som man ska sammanfatta tills imorgon och pluggat lite på Geografin, Oceaniens länder. Fast det är bara 14 länder, så det är rätt så lätt, förutom att man knappt kan se de pyttesmå öarna. :S
Men det ska nog gå bra! ;)

Tittar lite på Desperate Housewives (repris).
Såg den nya säsongen igår kl.21.00, riktigt bra faktiskt. :)
Superspännande, så den serien rekommenderar jag verkligen!

Mamma ringer nog snart och säger att jag ska börja göra mig i ordning, så jag måste sluta blogga nu.

Kram på er! :)


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0