Godmorgon

Godmorgon, sovit gott? Det har iaf jag.

Idag ska jag och min låtsas syster Freya åka till globen och kolla på några som är i final i melodifestivalen.
Vi kommer åka dit vid 2-tiden  och vara där några timmar. Sen ska vi åka till ringen och kolla efter ansiktsfärg. Vet att jag typ upprepar det i varje inlägg, men eftersom jag ska ha det imorgon så måste jag hitta det idag.

Imorgon ska jag första ha match kl 13.15 och 14.55. i ST Erikshallen.
Efter det bär det av till hovet! :D
Kommer nog inte blogga så mycket då.

Ska bli jätteroligt att se på. Man får väldigt mycket insperation av att kolla på det. Oj, nu lät jag som värsta säljaren som ska sälja en tavla, haha. Men så kommer min dag och min morgon dag se ut.

Kanske gör en ''Hiss & Diss'' ikväll.

Hejdå!

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0