Godisråtta

Ja, läs rubriken.
Jag är en riktigt stor godisråtta med ett stort godis sug.
Har precis käkat en hel mellan marabou polka själv.
Hahaha, GOTT VAR DET! :P
Sitter och chattar med bloggkollegan Johanna som inte är nöjd över bilderna som finns med i loggan jag gjorde åt henne till hennes Hiss & Diss. :)
Men de är jättesöta! ^^
Dessutom så har hon faktiskt haft båda som profilbild på Facebook...

Idag ska jag inte göra något särskilt.
Vanligt fredagmys som alla andra svenskar. ^^
Egentligen så har jag Showdans på fredagar 15.30, men inte idag.
Min danslärare har vrickat foten, så då frågade hon oss via facebook om vi ville ha vikarie eller flytta fram det.
Och då ville alla flytta fram den, haha :)

PS. Sitter just nu och käkar lite kladdkaka, eftersom jag o syrran bakade igår, HAHAHA :P

Jäkla godisråtta...


Det här är Johanna's Hiss & Diss bild som tog mig väldigt lång tid att göra.
Visst är det jättesöta bilder på henne? :)¨

KRAM PÅ ER

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0