Dag 2 - Min familj

Min mamma heter Jeanette och är 34 år gammal. Min pappa heter Roberth, kallas för Mulle, och är 36 år gammal. Mina föräldrar är skilda sedan flera år tillbaka. Jag har en låtsasmamma vid namn Frida som är 33 år gammal ( född lite senare samma år som min mamma. Pappa och Frida har en son tillsammans som är 2 år gammal vid namn Felix, alltså min halvbror. Jag har även en lillasyster vid namn Isabelle som är 9 år gammal, fyller 10 i juni. Min pappa har 5 syskon, 4 systrar och 1 lillebror, alltså har jag rätt så många fastrar och en farbror. Jag har 9 kusiner, 2 på mammas sida och resten på pappas. Kram på er

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.
Postat av: Niki Josefine Tegeland

Hahah, diss mot Isabellen! :) <3 Puss

2011-03-27 @ 16:01:32
URL: http://babyubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0