Dag 1, presentation av mig själv

Jag är en tjej vid namn Julia Forslund som är född den 16 april 1998 på Södersjukhuset.

Jag älskar att dansa och går på både Streetdance och Showdans i Högdalen.

Rätt så bra i skolan, har aldrig riktigt haft ett problem med skolarbete och sånt.

Jag har en rätt så stor familj med många fastrar och kusiner.

Min största idol är Lady Gaga, en mycket framgångsrik popsångerska som jag även bloggar om ( länk till bloggen finns bland länkarna).

Bloggen ni läser nu delar jag med min bästa kompis, Johanna.

Jag är 161 cm lång och är uppvuxen i Söderort.


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0