You can count on me like one, two, three

Hej, idag har jag inte gjort så mycket. Käkade lunch på donken och sedan åkte jag till Frasse och var där en stund. Och imorron är det bajstråkig dag eftersom det är slut på påsken och då börjar skolan :/ Fan vad jag hatar skolan! Måste också plugga för att vi har ett geografi prov på onsdag, BLÄÄÄ!.. Har också läxförhör på spanskan, veckodagarna. Inte något svårt men man slipper gärna. Juste på lördag så har vi blivit bjudna till invigningen på kolmården. Eller patrik har fått via jobbet. Så skulle man sova på ett hotell också men patrik skulle resa någonstans så vi kunde inte sova kvar. Sist jag var där så var jag typ 5 år? Inget jag skulle åka till direkt bara sådär men det är ju invigning och vi fick det gratis så varför inte? Plus att det är mer än bara djur, det är karuseller och sånt. Hahha, gud vad bansligt. Hajdå!

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0