Vampire Academy

Har ni läst serien Vampire Academy? Det håller jag på med just nu, och igår kväll (rättare sagt imorse) så läste jag klart den tredje boken i serien. Den var så sorglig att jag började gråta, och det har jag aldrig gjort förr till en bok. Men om ni inte har läst någon av böckerna är det nog ingen ide att läsa detta inlägg. Tänkte nämligen berätta vilka skådisar jag tycker ska spela karaktärerna i boken. Here it comes! Dimitri Belikov - Ben Barnes Rosemarie Hathaway - Sophia Bush Vasilisa Dragomir - Laura Ramsey Christian Ozera - Gaspard Ulliel Adrian Ivashkov - Chace Crawford Drottning Tatiana - Nicole Kidman Victor Dashkov - George Clooney Jesse Zeklos - Samuel Xavier Tasha Ozera - Zoey Deschannel Ms Karp - Anne Hathaway Ni kan kolla upp bilder på Google, bloggar från min iPad så jag kan tyvärr inte göra det åt er. Men det är nog inget större besvär för er. ;) PS. Akta så att ni inte tappar andan och kippar efter luft när ni ser hur snygga Christian och Dimitri är. kram

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0