TGIF

Hej alla ni som läser!

Idag hade vi städdag plus att då skulle vi gå om kring med små fadderbarn. Jag, Johanna och Julia hade två små tjejer, skit söta!

När jag bara hann blockat i typ tre minuter kommer våran lärare fram till mig och säger att jag och Elin har blivit utvalda slumpmässigt till att göra något test.
När vi ska göra testet ser vi att det är 30 sidor och att vi ska sitta med det i 100 minuter.
Det var världens tråkigaste grej, ville ärligt talat blocka skräp istället.

Man gör såna här tester i göteborg och massa andra städer för att kolla utbildningen.

Lite senare ikväll ska jag träna sen är det hem att äta och duscha.

Juste imorron ska vi till kolmården, heheheh.

Hejdå


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0