Rubriker

Hej! Som ni kanske har märkt så har vi olika rubriker till inläggen med en text ur en låt. Dock har vi inte det på precis ALLA, men på de flesta. Så jag tänkte att ni skulle få gissa på de 10 senaste rubrikerna vilken låt de kommer ifrån. Ni måste inte ha alla rätt, utan jag tittar på vem som fått flest rätt. Den som vinner får länkning i varje inlägg i en vecka. De Texter ni ska gissa på är: 1. We just want to make the world dance 2. We're smiling but we're close to tears 3. Tonight I don't feel like doing anything 4. They're calling me an alien, a big headed astronaut 5. Scream it out louder 6. I have a heart I swear I do 7. It's a wonderful suprise 8. You will always be my hero Ps. Det blev bara 8 st ;) Om ni undrar varför texten är så konstig så bloggar jag från min iPad. Så sätt igång och börja gissa! KRAM

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.
Postat av: ULLIS

HEJ JULIA SÄG ÅT DIN LILLA KOMPIS VID NAMN JOHANNA OLCINA ATT BÖRJA BLOGGAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

2011-04-19 @ 09:19:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0