Remeber me

Hej alla bloggläsare! Började dagen med att hoppa studsmatta och sen cykla och köpa glass. Freya och jag köpte en cola calippo, namnamn. Igår åkte jag och freya till globen för att byta storlek på en tröja hon köpte. Tyvärr fanns de inte kvar i storlek 34 så hon fick nöja sig med 36. Jag köpte återigen en vit topp (samma som freya fast hon har en svart) billig, 99 kronor. Efter det fortsatte vi att hoppa. Sen åkte vi och hyrde '' Remember me''. En jätte bra film, en av mina favoriter nu. Robert Pattinson i huvudrollen. Jag bloggar också ibland inte för att när vi har sena skldagar så orkar jag inte riktigt att blogga. Plus att jag igentligen b inte bad om en blogg. Men julia var så snäll och fixade en till oss. Idag fyller också en super söt och snäll tjej 13 år. Celine Algotsson! :) Och nu funkar det inte att lägga upp bild. Sorry men ni får nöja er med namnet. Hejdå!

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.
Postat av: Julia (äger bloggen)

Jaså

2011-04-22 @ 15:53:52
URL: http://cutestgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0