Ni anar inte

Hur beroende man blir av dessa böcker. Ni som inte läser dem,nni går miste om en hel värld med ÅÅÅH SÅ SNYGGA KILLAR. Seriöst, vilken tjej vill gå miste om det? En knäpp tjej antar jag. Måste vänta tills på tisdag då skolan börjar igen för att få tag på den fjärde boken. För den ligger i min bänk. Och det gör den pga att jag underskattade mig själv och trodde att jag inte skulle ha läst ut både tvåan och trean på mindre än en vecka. Dumt gjort, världens största misstag. Speciellt eftersom det är den mest spännande, sorgligaste och hemskaste cliffhanger i slutet av trean, och jag MÅSTE VÄNTA TILLS PÅ TISDAG för att få reda på vad som händer. Fatta hur sjukt hemskt det är. Var på Skansen idag, och det enda jag tänkte på var boken. Vad olyckligt den slutat, och hur upprörd det gjorde mig. Jag blev sur på författaren som förstörde det så mycket igen, men jag tror att det fixar sig sen. Hoppas jag. Hon har väldigt mycket press på sig just nu alltså... Jag var så upprörd att jag fick ont i öronen, och en olustig känsla i magen. Hmm... Skumt.... Så är jag bara tvungen att säga att: JAG ÄLSKAR CHRISTIAN OZERA OCH DIMITRI BELIKOV MEST PÅ DENNA VÄRLD. / GASPARD ULLIEL OCH BEN BARNES. LOVE U

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0