Julia Tipsar, TV Serier

The Big Bang Theory

Alltså, ibland kan jag skratta så mycket att jag nästan dör åt denna fantastiskt roliga serie. ^^
T.ex åt Sheldon (en av karaktärerna) som är super irriterande, alltså super rolig. xD
Handlar om några killar som är fysiker som bor tillsammans.
Denna serie rekommenderar jag starkt till alla er med lite halvsjuk humor (som jag)! :)
Sänds på Kanal 5, 18.30, Mån-Tors, Komedi




Sheldon :)


Vänner

Jag vet, nu tänker nog alla: Men grattis Julia, den typ 15 år gamla serien.
MEN, den är ASBRA och jag tittar alltid på repriserna varje dag.
Och för er som inte vet vad det är för serie, så handlar det om ett gäng vänner som gör lite roliga saker.
Satt och tittade på bloopers från serien på Youtube för någon vecka sedan, haha riktigt roligt faktiskt. :)
Sänds på Kanal 5, 18.00, Mån-Tors, Komedi



Christine


Med Julia Louis-Dreyfus från den berömda komedi serien Seinfeld i huvudrollen som Christine så får vi följa med Christine i henne stressade liv som en mamma. Hon driver ett tjej gym som inte har så super många kunder, haha. :) Rolig serie som jag rekommenderar starkt!
Sänds på Kanal 5, 17.30, Mån-Tors, Komedi


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0