J'adore la danse

Hejsan bloggen! :)

Snart är det dags för dansuppvisning för mig, Felicia & Ullis igen (o resten av dansklassen)! :D

Det är så spännande och jag längtar såhääääär mycket!!!!

Har precis käkat lite äppelpaj och en glass, mohahaha vad GÖTT :D

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle lägga upp en bild på en bok, och ni har kanske märkt att jag inte har gjort det. Trodde nämligen att jag skulle hinna göra det i lördags kväll, men datan jag använde då blir bara överhettad och stänger av sig. Så ni förstår nog nu varför jag hade lite problem med det...

Så här kommer det en bild och lite info om boken!


Detta är den första boken, SKITBRA, och jag är just nu på den andra boken ( se nedanför )



Alltså, man blir helt förälskad i dessa underbara böcker!
De handlar om Rose (dhampir, halvvampyr) och hennes bästa vän Lissa (moroi, vampyr).
De går på en privat internatskola för vampyrer, S:t Vladimir.
Rose Hathaway är Lissa's beskyddare, och de har rymt från sin skola.
Men skolans spårare hittar de och tar tillbaka dem till skolan.
Vasilisa Dragomir är en kunglig moroi och även den sista i hennes ätt.

Det händer så många spännande saker i denna bok, och jag & Kajsa sitter och sträckläser dem, haha :)
Så jag rekommenderar den starkt, alltså det är en av de bästa böckerna jag någonsin läst!

Det är en kärleks roman med spänning, enligt mig ;)

Så pallra er iväg till biblioteket och låna den första boken, för de är väldigt svåra att få tag på.

KRAM ♥


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0