Fifan

Melissa Horn. Min mamma älskar henne. Delade Spotify konto med mamma förut, men har nu skaffat ett eget. Men mamma uppgraderade till premium på sitt konto pga att hon vill kunna lyssna på musik på sin iPhone. Och då måste man ju ha premium. Så jag använder vårt gamla konto med premium för att kunna lyssna på min iPad ( eftersom det med premium gäller även på iPad) och då dyker hennes Melissa Horn låtar upp hela tiden. Och de är ärligt talat fördjävliga. Alltså, de suger. Jag HATAR svenska låtar, vilket alla mina kompisar borde veta om. Förresten, vill ni ha en bra låt som fastnar VÄLDIGT lätt på hjärnan? Isåfall ska du lyssna på D.I.N.O.S.A.U.R - Ke$ha. Den spelas just nu i mina hörlurar, hehe :)

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0