Every day I look in the morror and say, this is me

Varför jag inte bloggar så mycket?
För att på dagen när det är så fint väder ute vill man inte sitta framför datorn eller glo på tv. Dessutom är det påsklov så då vill man hitta på någonting.

Lördag:
I lördags var ju jag och Julia i globen och shoppade. Kul eftersom Julia fyllde år också. Lämnade kläderna hemma hos min mamma så jag kan inte fota de och lägga upp här, men det var två vita toppar.

Mamma och patrik håller på att sätta upp studsmattan idag så imorron ska jag väl chilla ute på baksidan eller något ännu roligare.
Idag var jag och frasse ute och promenerade i säkert en och en halv timme. Faktiskt ganska skönt eftersom det är så varmt ute.

Hejdå!


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0