Den lilla nattugglan

Vissa av er bloggläsare kanske har märkt att typ alla mina inlägg denna vecka är publicerade väldigt sent på natten, eller snarare tidigt på morgonen. Och det är pga att jag helt enkelt älskar att sitta uppe sent med datan / min iPad. Det är så mysigt, och dessutom så är jag aldrig värst trött på kvällarna. Desto längre man är uppe desto piggare blir man liksom, eller hur, Niki? ;) Något annat ni kanske undrar över är varför vi aldrig lägger upp bilder. Jo, alltså jag kan inte göra det via min iPad, som jag använder varannan vecka (då jag är hos pappa). Och Johanna vet inte hur man gör, så då lägger hon bara upp gamla bilder från Facebook. Men när jag är hos min mamma så kan jag ladda upp bilder, vilket ni ska få bevis på nästa vecka då jag ska lägga upp en hel del bilder. ;) Puss & Kram

Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0