13

Hello teenager!

Idag fyller jag 13 år!

OMG, JAG ÄR TONÅRING NU :O

Roligt fast ändå inte liksom ;)

 

Har firat min födelsedag med att åka till Globen med Johanna, och vi var där och flummade i 4 tim. :)

Vi åt på Mc'Donalds (como siempre), och shoppade lite.

Vi köpte även en MASSA tuggummin, nam nam.


Fick presenter av mamma imorse, en parfym (Escada Taj Sunset, som jag önskade mig), och en Mandalas ritbok :) Nu tänker nog alla ni som just läste föregående mening; En Mandalas ritbok? Hon fyller ju 13 år för guds skull!  MEN, jag hade faktiskt önskat mig en sådan också, för de är så roliga. :D

Här kommer bilder



PS. Jag vet att det står " För barn från 4 år " på Mandalas ritboken, men det är ju liksom en massor av olika mönster som man sedan ska färglägga, så för mig spelar det inte riktigt någon roll vilken ålder det är ifrån. :)


Kommentarer
Hej! Vi godkänner inte kommentarer som innehåller elaka ord, reklam eller tävlingar. Kommentaren ska vara kopplad till inlägget. Tack för att du läser våran blogg, vi hoppas att du klickar dig tillbaka hit! Följ oss gärna på Bloglovin'! Många kramar från Julia och Johanna.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0